Vad ska pappor med en iphone till...

Hahaha min pappa har en ny iphone 4s... skitsnygg, fin .. alla appar finns osv. Jag vill ha den, men nej nej jag får pappas gammla och rutna mobil , så glider han runt där med en iphone och använder den som en vanlig lur...
Fan jag bhöver den mer än honom. alla anledningar
1. bilder.. jag kan ta bilder och lägga ut dom.
2. blogg, jag kan uppdatera bloggen vart jag än är.
3. internet,facebook om man har tråkigt på lektionen.
4. music... man kan ha aaall musik i världen.
5. instagraaaam
6. voxer: man sparar på pengar och bhöver inte ringa eller smsa!
7. den är tillgjord för en sån som miiiig inte honom-.-
ÅH JAG LACKAR!!!!
BABYYYY... :(


Kommentarer
Anonym

Bra att du inte har iphone , för alla dom där anledningarna.

2012-04-01 @ 20:55:26
nadine

hahaha

2012-04-01 @ 21:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0