feeling so alone in a crowd full of people

Hej bloggen!
har haft en liten blogg pause för jag har inte orkat med så mycket. det har hänt vissa saker som både e positiva och negativa.
Varit ute mycket och så.. känns skönt men samtidigt som det så känner jag mig riktigt ensam.... ensam i en stor värld.
Jag känner mig hatad och känner mig riktigt värdelös nuförtiden. , själv så tänker jag inte hata för det är för synd.. att slösa sitt korta liv på hat.
Ibland så undrar jag är det något fel på mig... är det jag som gör något fel. det lär ju vara det. något jag omedvetet gör som får nära till mig och lämna mig. Jag tänker verkligen efter nu och tårarna faller ner så snabbt för jag har märkt att under hela mitt liv har folk lämnat mig. det är sant det en vis person sa... folk avgår från mig . jag skriver inte det här för att få uppmärksamhet som det flesta tror. utan vill bara skriva av mina känslor någonstanns.
jag är en upmärksamhets beroende tjej. no lie! men jag gör inget för att bli hatad. folk kallar mig för radio och en skitsnackare när jag själv inte ser den personen i mig. för för min del så älskar jag mina vänner och har inget illa att säga. förutom mot de som gör mig illa.
Förut hade jag tänkt att nu ska jag visa dom vem om bråkar med.. och det blev bara onödig drama. den här gången ska jag vara ensam. Från och med nu är jag ensam. finns inget mer och säga.. förutom aatt det känns att gud tar allt ifrån mig. jag brukar säga att allt är på mig. allt är mitt skit och jag är den ända som kan lösa det. och jag brukar alltid ta mig upp från mitt svarta hål.  men jag sjunkit så lågt nu att jag har ont i hjärtat hela tiden. ber till dig gud varje natt .. ber för att du ska ta bort min smärta!
480916_354606377914191_273664386008391_905772_289891289_n_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0