Screw iiiit

Ok , idag mådde jag skit i början... men efter att ha träffat linn och snackat med henne och johanna och haft en dunder dag med andra än folket jag umgåtts med så är allt ok!
Jag kommer alltid ha mina dagar då jag mår dåligt, men det har alla. jag ska inte sjunka ner utan bara kolla upp. varför vara nere när det finns så kort tid i livet. om man lever ska man göra något bra med sitt liv. alla haters fuck of!:D
resten är dunder! kärlek till mina äkta vänner .
Dagens var då hem till johanna och sen ut med en massa och spela fotboll och basket. lyssna på musik och ba chilla... inge över analysera inge drama inga tankar bara kul! och sånna dagar ska jag ha från och med nu. JAG SKITER IIII:D sorry för deppandet. och skämmigt vare inte. ska säga er alla varför! man ska aldrig skämmas utan bara lära sig av vad man gjort. vilket jag gör för varje dag:D peace bitches and lovers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0