Igår var ingen bra kväll..

Hej bloggen!
Igår som ni läste så skrev jag ett deppigt inlägg.. sånt händer! fick en kommentar av någon idiot också som skrev att jag skämmde ut mig .. och det bryr jag mig inte ett dugg om.  Det är just såna människor i världen som är skit! ända anledningen till varför den kommentera var för att få mig och må mer dåligt. hur gör det dig till en bra person? när du läser ett inlägg där det står att jag mår skit. och då tänker du " ååh hon är svag , nu jävlar ska jag få henne oh bli  ännu mer deprimerad" fucking skäms.
jag ska i alla fall inte skriva mer depp skit nu. ska börja rita igen . så det kommer upp nya ritningar efter detta inlägg:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0