Pilates again

Nu jävlar börjar jag med pilates igen... 35 minuters pass varje dag:D började med och springa och cykla ute.. men det är inte min stil. satsar på pilates för det är min absolut favorit träning!. lite kickboxning blire också nu på säcken här nere haha:D bra för att få ut sin aggresiva sida. plus att det är bra träning! efter det ska jag dusha . fixa mig och ut med mig... vet inte vad jag ska göra. men sitta hemma ska jag defenetivt inte göra.


Nu ska det tränas... cuz i want a hot booody:D  och sen efter någon månad ska jag till libanon! då blir man brun .. gaah allt kommer bli toppen:D plus att jag börjar äta nyttigt och inge skit mer. haha under påsken blev det för mycket godis


Kommentarer
Monir

haha träna? I like what I see =) Om du verkligen måste träna så satsa på att bli lite fastare och få fram din sixpack som nästan syns.



Jag har hittat en bild på dig från förr när du verkligen åååååt maaat och godis! ;D hahaha, ska visa den sen!

2012-04-12 @ 22:58:56
Anonym

Tycker du borde gå upp i vikt istället

2012-04-14 @ 14:10:56
Nadine

Jag vill inte gå ner i vikt:) vill bara inte gå upp mer:)

2012-04-14 @ 15:06:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0