Gooodis och mys

Nu är jag hemma! trött som bara den.. känner för och sova och sova mer. Jag ligger i varje fall i min säng och äter goodis. det regnar ute vilket är mysigt nu när man är inomhus:D känns jävligt bra.
Idag så blev det ingen bio, utan fika istället. fanns inga platser kvar.. look at that , filmen verkar jädrans bra ! så den är ett MÅSTE på min to do list:D
Jag har suttit hemma väldigt mycket på senaste .. och då har inte jag kunnat sminka mig osv.. men idag fick jag sminka mig och jag vart glad:O  tjejer kan seriöst bli överlyckliga näre gäller smink:P jag vill ta en makeup kurs och kanske jobba på makeup store senare:D lär ju bli huuur kul som helst!


yeaaaah!/ bilder tagna från www.linnstivert.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0