Igårdagens shiiiit!

Heeeej på er, går dagen var riktigt jävla nice faktist. hade en otroooligt skön dag. Började med att jag softade hemma, åt god mat. sov och hade det skönt. sen så fikade jag med johanna,rebecka,linn,luoise och min syster amira. efter det så drog vi till make up studios och fick en fotografering, jag och linn, rebecka och johanna drog och åt på donken:P

vi blev sminkade, hår stylade och fick goodiebags med ett läppstift,en ögonskugga och en läpp och ögon penna.  sen så åkte jag hem , bytte om och så åkte jag till danderyd med min syster där vi drog till några kill kompisar för att kolla på matchen. och sen vidare till VÄSBYS SKIIVAAAAN och den var sjuuuuuuk , helt sjuk! så jävla skön och rolig skiva:D

Bilder kommer upp sen:D


nyvaken tönt:D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0