Home my sweeeeet home...

Det bästa jag vet är att komma hem till mitt rena fina rum, byta om och gå upp och käka, sen lägga sig i sängen och krypa in i sängen som en bebis! Det är huuur skönt som helst.
När jag kom idag så sa min lillasyster att jag var tvungen och se en video på en rapp låt, handlar om en snubbes getto liv, han gjorde dumma saker som sålde droger osv... och det ända han tänkte på var och tjäna pengar, så han blev medlem i en grupp.. och för att visa sig känslolös och kall som is var han tvungen och våldta en kvinna. det slutade med att dom slog sönder en kvinna 3 på morgonen, och när han tog bort tröjan från hennes ansikte såg han att det var hans mor. Hemsk historia .. men den ger ett väldigt bra budskap. det är ju mammor, döttrar, systrar osv som blir våldtagna i världen.. Och alla så kallade ghetto killar som tror att dom är män när de ska bli medlem i ett sånt gäng är smuts, äckliga djävulskapelser som bara tänker på pengar och inget annat. kallhjärtade är dom.
jag blev berörd av videon.. så ska länka för er som inte sett, sen så har jag lagt ut den på facebook aswell!
jag nuuuuu:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0