Home alone:D

Hejsan bloggeeen!

Igår var en dunder dag.. jag och linn var riktigt flummiga haha, glada och spralliga och det var riktigt kul faktist tills slutet av dagen då det vart lite kaos med en viss person. Och man kan vara så nere pågrund av vissa saker men som en stark person reser man sig upp och skiter i hela saken. för ingen ska trycka ner mig . en person som försöker trycka ner en annan måste må jävligt dåligt själv. att tro att man är något bra när man säger fula saker som ska " krossa " en är sorligt. så jag tänker inte bry mig överhuvudtaget , tänker vara glada jag:D den som gillar mig är välkommen och vara med mig, och den som inte göre kan ju gå åt andra hållet för den personen vill jag ändå inte ha i mitt liv.

Vädret idag är inte det bästa men det är iaf inte så kallt. funderar fortfarande på vad jag ska göra ... det kanske blir olearys i kista ikv med några:) och kanske dra ut efter, men vi får se:)




jag just nu.. softar på sofan och dricker cooola:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0