APRIIIIIILL.....!!!

Man tänker ju att på denna dag så ska det ske busiga saker. Men jag har inte planerat något... vill göra det dock. Just nu sitter jag fortfarande hemma och gör verkligen ingenting. I två dagar har jag bara städat mitt rum, ritat i tiimmar.. och tränat. Hade gäster igår så kunde inte följa med alla ut för att fira elena vilket sög lite granna.

Jag funderar på om jag ändå ska hitta på något idag som dra och röka vattenpipa med några. eller kanske gå på bio. tror dock inte jag har lusten. vill ut men känner inte för och gå ut . jätte konstigt men så är det. sen så är mina söndagar dagen jag faktist tillbringar med familjen och ägnar en massa tid för mig själv för att träna, plugga, ta ett bad, fixa håret i lugn och rå, välja outfits för veckan ... göra ansiktsbehandlingar. och kolla på film med familjen. så ser oftast en hemma söndag ut för mig... tror nog jag stannar hemma ändå. låter inte så tokigt utan mer skönt!

Bilder jag ritat under två dagar!







Älskar och rita.. får hela mig ch slappna av:D
svartvit....

Hoppass jag orkar skriva flera inlägg hehe...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0